Pylonin asiakastyytyväisyyden kivijalat ovat ammattitaito ja sujuva asioiminen

Pylon Rakennus Oy pyysi maaliskuussa asiakkaita ja muita sidosryhmiä arvioimaan tyytyväisyyttään Pylonin palveluihin. Saamamme hyvä palaute saa raavaankin rakennusmiehen nöyräksi.

Kyselyssä kartoitettiin Pylonin nettosuositteluindeksiä, eli kysyttiin millä todennäköisyydellä vastaaja suosittelisi Pylon Rakennus Oy:n palveluita ystävälle tai työtoverille. Sidosryhmät arvioivat Pylonin nettosuositteluindeksiksi 41, joka tarkoittaa rakennusalalla varsin hyvää tasoa. Kyselyn mukaan suositteluhalukkuuteen vaikuttivat selkeästi eniten sujuva asioiminen ja ammattitaito.

Pylon kiittää kaikkia kyselyyn vastaajia saamastaan luottamuksesta ja pyrkii jatkossakin kehittämään asiointia rautaisten korjausrakentamisen ammattilaistemme kanssa entistäkin sujuvammaksi!

Share on FacebookShare on LinkedIn
» Jätä tarjouspyyntö!